Fredagskvällen

Fredagskvällen blev en riktig succé. Först gick vi på Bishop's Arms och drack god öl för att sedan gå vidare till Butler's för att dansa. Dansade gjordes det, faktiskt mer än jag gjort på mycket länge. Det spelades techno och man fick riktiga flashbacks av hur det var när Inger och jag gick på rave i slutet av 80-talet. En helt annan typ av flashback var att vi träffade vår första pojkvän (inte samtidigt, eftervarandra) som jag inte har träffat på tjugo år. Det var fantastiskt roligt, Inger har inte heller träffat honom speciellt mycket sen dess, och planer gjordes på att träffas igen ihop med andra delar av vårt gamla gäng.
   Här är en bild på oss alla tjejer i Ingers kök innan vi gick ut.


 


Kommentarer
Postat av: ullisar

utekväll med girliesarna is da shit!



nu ser jag att du har ny bakgrund här förresten :) haha! jag måste ha sett det innan men inte riktigt noterat. för den är väl inte ny? fint iaf!

2009-09-07 @ 00:51:54
URL: http://ullrika.se
Postat av: Evis

Ullis: Halvny, förra veckan.

2009-09-07 @ 08:43:41
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0