Bilden ljuger

Visst ser jag lycklig ut? I själva verket har jag så ont att jag helst av allt vill krypa ihop i fosterställning och gunga fram och tillbaka - skulle gjort det också, om jag inte haft en femåring att ta hand om; det är fantastiskt vad man kan klara när man måste.
Sagda femåring somnade dock och med lite portvin i magen försökte jag få mig att må lite bättre genom att testa om mina vita strumpor med röda hjärtan (Leg Avenue) gick fint ihop med de nya gula skorna. Så sätter man på läppstift och ler för kameran. Fast något annat smink har jag inte och håret är närmast obeskrivligt flottigt.
Jag är i alla fall nöjd med "outfiten" och tänker ha den på riktigt någon dag.



Jumper: Lindex
Kjol: Stadsmissionen
Strumpor: Leg Avenue, som sagt
Skor: Miss L-fire

Kommentarer
Postat av: donnasandras historia!

Jättefint! Hemskt att du ska behöva ha så ont och att det inte finns något att göra åt det! Hoppas det lindras snarast! Kramar

2009-09-15 @ 11:39:52
URL: http://donnasandra.blogg.se/historia
Postat av: Banana

Superfint matchat, du ser ut lite som snövit eller nån.



Hoppas värken ger med sig.

2009-09-15 @ 12:47:10
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0