Århundradets slashas

Jag sitter och rättar tentor iförd formlöst urtvättat tantnattlinne och äter Billy-pizza till lunch. Jag tror nog att jag kvalificerar som årets slashas. En viss ursäkt är kanske att vi hade pentry-invigningsfest igår på jobbet. Eller kanske inte ursäkt, men förklaring. Vaknade klockan 4 i morse också och kunde inte somna om eftersom en viss dotter låg och sparkades våldsamt.





Snart ska det dock ändras eftersom min kompis Karin Strinnholm Lagergren disputerar klockan 13. Avhandlingen som handlar om gregoriansk sång i nutida kloster är jätteintressant, för mig som inte är musikvetare främst på ett metodologiskt och teoretiskt plan, men själva ämnet är förstås också intressant.


Kommentarer
Postat av: KArin

Jag ägnade mig åt att googla på mig själv istället för att skriva på den där artikeln som måste vara klar om en vecka. Ja, jag vet, det är både självupptaget och narcissistiskt och navelskådande, men så är det när man vill kolla sin status i cyberrymden. Och se - jag hittade till din blogg! Kul kul, hoppas metoden kan ge något... Och kul att du kom!

2009-10-22 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0