Nysprutade och kändisspaning på BVC

Nu har jag och Maja varit och vaccinerat oss mot svininfluensan. Maja var helt enligt schemat, de börjar med dagisbarnen den här veckan, och vad det gällde mig så tyckte vårdcentralen som jag att jag är tillräckligt sjuk i reumatismen som det är nu och inte behöver en sjukdom till ovanpå det. Jag är tacksam och lättad.
I eftermiddag ska jag till reumatologen och se vad vi kan göra åt det nuvarande tillståndet.

Det var också kändisspaning på BVC då Janne Josefsson var och vaccinerade sin dotter. Och jag gjorde det pinsamma att hälsa på honom eftersom jag kände igen honom. Till mitt försvar ska sägas att han hälsade först, men det var ju inte på mig utanpå min man. Han handlar nämligen i den affär där Rickard jobbar.

Kommentarer
Postat av: Ullah

Jag har också stött på honom några gånger. Men är det inte en son han har? Eller har han fått en liten till?

2009-11-13 @ 08:52:34
Postat av: Evis

Det kan förstås vara en pojke, det var mest pagefrisyren och den röda koftan som gjorde att jag gissade flicka - vi diskuterade inte saken.

2009-11-13 @ 08:55:12
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: lina

Japp, jag tror jag skall på tip!:) Som det ser ut nu i alla fall. Gravity plays favorites skall bli hur kul som helst att se igen! Dock får jag vänta med att köpa biljett tills ekonomin säger så :p

2009-11-13 @ 12:26:26
URL: http://linaife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0