Mina kompisar bloggar också

Jag har ju någon slags idé med min länklista till höger, att den ska innehålla folk som skriver rätt mycket om mode. Eftersom jag själv knappt gör det numera, modernt mode alltså, blir det ju lite paradoxalt och flera av dem som är där har ju i vilket fall slutat skriva om mode, men får vara kvar ändå. Så därför har jag lagt till två av mina kompisar:
Idun, som skriver om 40-50-tals retro pin-uppor från dessa decennier och om loppisar, livet, rabarberpaj och sådant.
Jenny - Riotmamman. Som skriver öppet om barn, jobb, familjeliv, rockmusik och sån't hon tänker på.

Och slutligen Sugarsnappy, som jag inte känner, men har träffat, eftersom hon jobbar på Gårda Textil. Skriver om sömnad rätt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0