Klänningen kom

Just precis nyss kom min klänning från amerikanska Pin-up Girl Clothing. Jag tog till och med kort, men konstaterar att de ser för illa ut för att visas: med myssockor, rufsigt hår, utan den trosgördel som jag rekommenderar om man har min runda, mjuka mage och ansiktet slitet av smärta - idag är en dåligt dag.
 Den passade bra, även om jag misstänker att storleken mindre hade suttit ännu bättre; en bra kunskap till senare inköp. Möjligen kommer jag att korta axelbanden lite och luta dem lite annorlunda, men klänningen är bekväm och kommer garanterat att användas mycket. Eftersom jag har korta ben så går den säkert tjugo centimeter längre ner på mig än på bilden, men det gör inget.

Kommentarer
Postat av: Mallis

Den ser ju jätte fin ut! Förstår att man behöver gördel. :)



sv: Tackar! jag gillar dem.

2009-05-18 @ 13:02:26
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: Nina

Ser fram emot en bild med klänningen på dig! :-) Och apropå gördel så fyller ju du ut en sån där rolig klänning, som är körd för mig med mina a-kupor...

2009-05-19 @ 07:28:23
Postat av: Evis

Nina: Det behöver ju inte vara ett problem om du inte köper XXL som jag gjorde, de är ju avpassade efter storlek i viss mån, men det krävs nog push-up med vaddering.

2009-05-19 @ 08:39:51
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-19 @ 08:47:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill också ha! Jag har köpt skor från Pin-up Clothing, men aldrig kläder.

2009-05-19 @ 13:00:31
Postat av: Elisa

Vill också ha! Jag har köpt skor från Pin-up Clothing, men aldrig kläder.

2009-05-19 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0