Inte dagens klädsel

Så här skulle jag ha sett ut idag - om jag inte drämt i tårna så hårt i ett byråben att de i alla fall är stukade - gör skitont efter över en timme. Inte för att de här skorna gör mer ont än andra, men det ser löjligare ut att halta i högklackat än i platta skor, så det blir mina svarta pumps med 2 cm klack och dragkedjedekoration till jobbet idag.


Klänning: Ärvt av
Annaas mamma
Skärp: Asos
Skor: Haléns


Visst ser jag nästan outhärdligt käck ut?


Just nu spelas: Johnny Burnette: "Dreamin' "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilken söt klänning! Du ser ut som en karamell!

2009-05-12 @ 22:09:18
Postat av: Sassy

Åh, vilken söt klänning! Du ser ut som en karamell!

2009-05-12 @ 22:09:24
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0