Ett foto från halv tre i morse

Jag hade inte min kamera med mig till Caroline där vi gjorde oss i ordning så jag har inga foton från innan festen. Eftersom en massa kort togs med Carolines kamera så antar jag dock att jag kommer att få en del rätt snart. Jag hade faktiskt papiljotterna på mig dit,så att de skulle få en chans att vara helt torra, plus att jag fick hjälp av vännen Monika att ta ur dem. Det var bara en som fastnade riktigt illa, så jag är inte helt avskräckt. Fotot är på mig och Monika vid halv tre i morse när vi kom hem och då är lockarna nästan borta, men de var fina innan. Valeria var vaken och spelade World of Warcraft och tog fotot och katten är förstås med.


Sytt klänningarna har har vi gjort båda två.

Kommentarer
Postat av: anna

vad fina ni var båda två!

och du är ju fantastiskt duktig på att sy!

Postat av: Katarina

Ni är jättefina!

2009-05-29 @ 13:44:06
URL: http://katarinaknits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0