Under påverkan av sinnesförändrande droger

Det onda blev i själva verket värre så nu äter jag nobligan och ligger på värmedyna. Samt läser en avhandling om synen på och diskussionen om kvinnliga monarker under (i huvudsak) svensk stormaktstid. Om jag koncentrerar mig förstår jag, men jag vet inte hur mycekt jag kommer att komma ihåg.
Däremot tar jag inte den här sortens modebilder, eller klär mig så här, även om de ser ut att vara resulatet av just sinnesförändrande droger.



Bilden är från Vogue, troligen 1969, och visar hur det moderna modefotot - där plagg och kombinationer inte nödvändigtvis behöver vara bärbara och det konstnärliga utrycket får ett stort utrymme -  föddes vid denna tid.

Kommentarer
Postat av: Maggie

heh. du har en intressant definition pa 'lattlast litteratur' du.



krya pa dig!

2009-03-24 @ 11:25:38
Postat av: Malin

Hoppas det onda släpper!

2009-03-25 @ 08:21:34
URL: http://malinbloggen.blogspot.com
Postat av: ullisar

kanske för mycket värkmedicin?!



kryas dig massor. usch vad du har mycket ont på dig hela tiden. tycker jättesynd om!

2009-03-25 @ 23:30:04
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Sassy

Usch, det låter som om du är inne i en riktigt jobbig period, jag kan inte ens föreställa mig hur det är att ha sådan värk. Hoppas det ger med sig snart i alla fall!

2009-03-29 @ 10:30:31
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0