Reaköp

Jag är ju inte på något sätt en handväskmänniska. Jag använder i princip alltid samma grön-brunmönstrade handväska som jag köpte för tre år sen på Lindex. Men nu när jag har börjat ha någon form av uteliv (och då menar jag inte kanothajk) igen har jag upptäckt hur praktiskt det är med en liten väska som rymmer plånbok och läppstift. Jag har en mycket söt liten röd med vita prickar, men rött går ju inte till allt, så när jag såg dess söta karamelliga små väskor i bast för halva priset på Gina Tricot så slog jag till med två stycken.



79 kronor tillsammans och den turkosa matchar precis min rutiga klänning i bäckebölja.

Kommentarer
Postat av: CARRO

*SNYGGT SNYGGT! =)*

2009-06-26 @ 14:42:06
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Lena

snyggt och fint! jag har ju en del handväskor i olika storlekar, och jag försöker lära mig hur man bäst använder sádana där smá handväskor. eller snarare, jag behöver lära mig hur man faktiskt lämnar saker hämma. sá att man kan använda de lite mindre väskorna...

2009-06-26 @ 15:23:33
URL: http://froekenlila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0