Jag vill anföra klagomål!

Jag vill härmed anföra klagomål på vädret! Det är störande, men okej och ibland lite mysigt, att bli väckt av ett våldsamt regn framåt småtimmarna. Det är inte på något sätt mysigt när detfortfarande vräker ner när man ska gå upp och få iväg femåringen till dags och sig själv till jobbet. Jag vet att jag är sällsynt bortskämd i båda fallen (dock ligger den nuvarande dagisingången lite längre bort än den gamla, så man hinner bli blöt), men även sju minuters promenad till jobbet gör en riktigt blöt i det här vädret. Jag hade ju tänkt ha stråhatt idag!
Jag antar att dagens klädes skulle blivit torrdräkt om jag hade haft någon.

Och så blir det så mörkt och eländigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0