Wheee!!!

Idag kom en stor låda med knappar och några symönster till mig som jag vunnit i Bortbytingens blogg. Det var många, många fler än jag hade väntat mig och därtill ganska många av varje; så att man verkligen kan använda dem. Gitte hade mejlat mig och frågat vilka färger jag gillar och vilken typ av knapapr och jag gillar verkligen allihopa! Jag fick också tre symönster, tryckta i DDR. Jag ska ta närbilder på många av knapparna sen, nu har jag bara hunnit gå igenom dem och titta på dem och visa min vän Blåva Anna och i största allmänhet vara glad över dem.
Tills vidare kan man dock se en bild hos Bortbytingen.

Och gissa om jag kommer att hålla koll på hennes Traderaauktioner i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! Var hittade du svandun på metervara?

2011-10-27 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0