Kanske ska jag inte demonstrera

I alla fall inte när det är kallt. Jag vet förstås inte om det hänger ihop, men i natt vaknade jag vid tvåtiden och hade så mycket inflammation i bröstkorgen (senfästena och runt revbenen och bröstbenet) att det är ett rent under av viljestyrka att jag inte skrek rätt ut i panik över smärtan. Någon timme senare, efter två tabletter tiparol och en rejäl insmörjning med Zon gel kunde jag försöka lägga mig igen och så småningom tog morfinet så att det inte gjorde lika ont längre även om jag inte kunde sova av illamående och snurrighet pga medicinen. Det sistnämnda var dock definitivt det bättre alternativet. Jag tror att jag somnade innan sex, men jag är inte säker; den här dagen blir det ju inte mycket med i alla fall.

Fast naturligtvis har jag bara hittat på och inbillat mig det här; det säger ju regeringen: sjuka är bara lata.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Usch vilken morgon! Hoppas det känns bättre idag iaf!

2009-01-18 @ 12:55:15
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Annaa M

Jäpp, du vet väl att man ska se det friska i sig och inte det sjuka!



Usch, usch, usch!



Bra att du har ambitioner på att demonstrera i alla fall. Jag kommer aldrig iväg ens riktigt i tanken, bara efreråt. "Just det, det skulle jag ha gjort..."

2009-01-18 @ 13:08:56
Postat av: Evis

Det underlättar förstås att det tar en kvart att gå till Götaplatsen :)

Jag bestämde mig förresten att inte sätta mig i några styrelser, men kanske gå på ett eller annat medlemsmöte i år.

2009-01-18 @ 13:14:23
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Annaa M

Klokt beslut tror jag. Bättre att börja med möten. Jag lämnar mina styrelser i år men ska försöka bli duktigare på andra typer av möten. Imorgon ska jag gå på EU-seminarium t ex.

2009-01-18 @ 14:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0