En ljusning

För dem av er som är intresserade av mitt häsloläge så är det faktiskt lite bättre idag. Jag kan lura mig själv eftersom jag var tvungen att ta starka smärtstillande i natt och de fortfarande verkar, men det känns som att det är på väg åt rätt håll. Om inte annat har jag börjat producera en störtflod av snor som gör att området under min näsa snart kommer att lysa som en lanterna - jag har mycket känslig hud - och det brukar faktiskt vara ett tecken på att det har vänt.


Just nu spelas: The Housemartins: "Happy Hour" från London 0 - Hull 4

Kommentarer
Postat av: N

Vad skönt att det är bättre! Det behöver du.



Kan inte föreställa mig hur det är att gå med ständig värk.

2009-01-23 @ 09:44:47
URL: http://bokklubbens.blogg.se/
Postat av: ullrika

ja va skönt att du är kryare. tycker också så galet synd om dig.

2009-01-25 @ 02:13:59
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0