Nya promotionbilder

Imorgon ska vi ta nya promotionbilder till Alltinget. Promotionbilder - smaka på ordet! Visst låter det otroligt glamoröst? Det är inte riktigt så glamoröst som det låter när det är ett gäng forskare som ska fotas, men lite kul är det allt. Jag har dock inte hunnit fundera så där ordentligt på vad jag ska ha på mig, utom att det inte ska vara samma som förra gången.
   Troligen blir det den grå klänningen, men det känns kanske lite tråkigt att ha röd kofta och grått nu igen. En annan klädsel jag funderar på är den här, men det kanske blir lite hårt med bara svart och vitt. Det här är förstås också en möjlighet, utom att jag nog skippar örhängena då.

Åsikter?

Kommentarer
Postat av: Inger

Den här: http://omstil.blogg.se/2009/february/80-talet-raddar-en-dalig-hardag.html



Men jag tycker det här är fint också:

http://omstil.blogg.se/2009/january/vad-ar-det-med-rott-och-gratt.html



Hum det kanske inte går att länka här, men provar ändå

2009-02-17 @ 00:01:29
Postat av: Maritha

Jag röstar på den grå klänningen. Den är jättesnygg på dig.

2009-02-17 @ 00:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0