Nästan samma

Idag kör jag samma kjol (och strumpbyxor) som igår. Förutom annan jumper och örhängen har jag idag färg i ansiktet - eller ja: eyeliner, mascara och lite läppstift - det är det enda jag använder. Tänkte också byta till de lila skorna när jag kommer till jobbet; jag lämnade dem där i fredags.


Jumper: H&M
Kjol: Gjort själv. Av en duk från Åhléns
Bollar i öronen: Glitter


Om någon undrar varför jag skriver mindre nu beror det på att jag är väldigt engagerad i mitt jobb och det tar den kreativa energin, plus att det är lätt att blogga när man jobbar hemifrån och det gör jag inte längre. Så ett tag blir det kanske bara bidler på mina kläder och kläder jag vill ha. Och nya syprojekt förstås: just nu syr jag på en Alice-i-Underlandet-klänning till Maja och en ny 1700-talskorsett till mig och igår köpte jag ett rutigt ylletyg som ska bli en helklockad kjol tror jag.


Just nu spelas: Mando Diao: "TV & me" från Ode to ochrasy

Kommentarer
Postat av: anna

snygg kjol passar så bra ihop med den lila toppen!

Postat av: annabanan

Fin kombination. Är rätt imponerad att du sytt en kjol av en duk bara sådär. Ska nån gång sy en klänning av en fin gardin har jag tänkt. Vi får se hur det går med det.



SV: tack, jag är rätt stolt över pappa, han är lite cool.

2009-02-09 @ 20:29:40
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0