Så var det dags för spelning igen

I lördags var vi på Sator och ikväll ska vi gå och lyssna på Evan Dando, sångare och egentligen själva kärnan i bandet Lemonheads, som nu är ute på soloturné. Vi har förstås ingen aning om exakt vad som kommer att spelas: hans låtar från Lemonheads, hans låtar från soloskivorna enbart eller låtar från det rätt nya coveralbumet "Varshons", men vi är såpass förtjusta i det han gör att vi till och med går på konsert en tisdagkväll när Rickard ska upp klockan kvart över fem som vanligt nästa dag.
Själv oroar jag mig mest för vad utomhuskylan ska göra med urinvägsinfektionen. Den har inte gått bort; jag försökte få tid på vårdcentralen idag, men får försöka igen imorgon. Timmarna efter att jag varit ute idag var inte roliga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0