Ett sömnadsprojekt

Här kan ni se mitt senaste sömnadsprojekt: En julkorsett att bära med den röda kjolen med svarta rosetter på fickorna. Igår slog jag i öljetterna och gjorde och sydde fast "flärpen" som täcker öppningen som blir mellan kanterna där bak när man snör den. Idag ska jag nästa fast svandun på metervara längs över och nederkanten. Undrar hur mycket det kommer att killa i armhålorna när man har den på sig?
   Förutom på jobbets julfest tänkte jag hade en på Belles "Naughty X-mas party" på annandagen. Därefter åker svandunen bort och jag ska dekorera om den, troligen med något genombrutet i svart - den blir mer användbar så.


Kommentarer
Postat av: Gitte

Hej Evis! Jag har en liten julklappsutlottning som pågår morgondagen ut med om du vill delta?

http://bortbytingen.bloggplatsen.se/2009/12/06/2264284-julklappsutlottning/

2009-12-12 @ 10:09:54
URL: http://bortbytingen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0