Så dog de

Skorna i förra inlägget alltså. Remmarna lossnade under sulan. Det gjorde de frösta gången väldigt tidigt efter att jag hade köpt dem, men jag lämnade in dem till min trevlige skomakare som limmade dem igan. Han varnade dock för att plasten var så fet att de inte skulle sitta jättebra och det verkar onekligen vara så. Nu är frågan om jag ska be honom göra om det eller om det får räcka med de pengarna jag redan lagt ut på ett par skor som kostade 150 kr.
Det är bara det att jag gillar dem så mycket.


Just nu spelas: Lemonheads: "Confetti" från It's a shame about Ray


Kommentarer
Postat av: Maritha

Kolla om han kan spika remmen istället, det gjorde min skomakare med ett par sandaler jag hade.

2009-08-26 @ 20:20:19
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 18:13:54
Postat av: Anna

Prova med vanligt "superlim", sånt där tunnflytande som torkar på några sekunder.

2009-08-27 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0