Med några enkla hösttecken

Dagens klädsel är nästan en repris från för tio dagar sen. Men då hade jag bara ben och espadriller och bara armar. Med en kofta, nylonstrumpor och pumps blir det genast lite mer terminsstart över det hela.


Kofta: Zara
Klänning: Egen design och sömnad
Skor: Skopunkten

Funderar på om jag ska till Gårda Textil efter jobbet och rekognoscera lite. Först ska jag dock skriva färdigt en artikel på engelska om svenska kvinnors kläder under 1500-talet. Och ett abstract till en jätteintressant textilhistorisk konferens i Stockholm som jag ska på i november.


Just nu spelas: Jane Russell: "Ain't there anyone here for love?"

Kommentarer
Postat av: Malin

Läste om den där konferensen i Stockholm och tyckte också den lät så intressant!

2009-08-28 @ 09:58:20
URL: http://malinbloggen.blogspot.com
Postat av: Sassy

mönstret på din klänning är så fint!

2009-08-29 @ 12:39:21
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0