Luggen är åter!

Imorse innan jobbet klippte jag luggen kort igen, nu när jag inte behöver kunna nåla upp den för att dölja denna omedeltida frisyr kan jag ha den hur kort jag vill. Sen tog jag på mig min cerise, prickiga solklänning och mina rosa skor med 10 cm klack och så var en mer vanlig Evis tillbaka igen. Pannan kliar och fjällar dock, jag tänkte inte på att den varit skyddad från solen hela sommaren av lugg och tog inte tillräckligt med solskydd där. Näsan lyser, som ni kan se av bilden, också lite rosa, men det gör den nästan alltid, oavsett hur brun jag blir.

Klänning: Egen design och sömnad
Skor: Primark

Solbrännan är förstås lite lustig eftersom jag haft allt utom lite urringning, nacken, händerna och ansiktet täckt hela tiden samtidigt som jag varit ute hela dagarna och fått rätt mycket solbränna - denna typ av solbränna kallas helt enkelt Visbybränna och är ett koncept bland dem som åker dit och är utklädda ;)

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Hoppas du får en trevlig måndag! :)

2009-08-10 @ 17:37:25
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra att ni fått sol för här i Göteborg har det mest regnat...

2009-08-11 @ 23:35:00
Postat av: Annika

Själv kör jag med solskydd faktor 25 på näsan från maj och framåt, enda sättet för mig att inte se ut som om jag efterapar Rudolf hela sommaren.

2009-08-13 @ 19:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0