Fler knappar

Igår, när jag var rastlös för att mitt senaste syprojekt var färdigt och jag inte vill starta ett nytt innan Visby, fotograferade jag fler av knapparna som jag vann i Bortbytingens blogg.

Ovanligt fläckiga och passande till en kappa eller kansk en kort jacka:



Lila, platta och skimrande; blir bra till en klänning eller blus någon gång.



Lite ovanlig variant på skjortknappar - kanske ska användas till min klänning i det ljusblåa tyget här.



Och slutligen fantastiska knappar i glas. De är oerhört våra att fotografera eftersom de blänker. Konens spets är asymmetriskt placerad, något som ihop med materialet gör dem mer ovanliga.




Just nu spelas: The Jesus and Mary Chain: "April Skies" från Darklands


Kommentarer
Postat av: anne

ehm. fina knappar

2009-08-02 @ 14:54:07
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0