En lördag full av valmöjligheter

Detta är en lördag med flera val som behöver göras. Först måste jag bestämma om jg aoch Maja ska gå ut i det varma vädret eller om vi ska stanna inne och jag sortera tvätt, stryka och förhoppningsvis dammsuga lite mer. Sen är jag otroligt nog bjuden på två födelsedagsfester i kväll och det blir inte lätt att välja:

L: frågade först, bor i Kålltorp, men är mer bekant än nära vän, även om jag gärna lär känna henne bättre.
C: nära vän sen 16 år, men bjöd först igår och bor på Hisingen

Till saken hör att jag är förkyld och nog helst skulle stanna hemma och sy. Men "stanna hemma och sy" är ju alltid min första tanke och jag täntke att jag skulle göra något annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0