Cherry came too



Inspirationen och referenserna kan ta mycket märkliga vägar. Som idag när jag i någon slags "jag orkar inte bry mig om fin klänning"-känsla började dagen med att ta på mig min t-shirt  med Jesus and Mary Chain. Sen skulle jag komma på en kjol som passade och det gick ju bra och sandaletterna hade jag redan fudnerat över att jag inte använt så mycket i sommar; fast jag älskar dem. Men så vill jag ha strumpor, för att det faktiskt inte är så varmt idag och då kopplade hjärnan ihop Jesus and Mary Chain och deras låta "Cherry came too" med det faktum att jag har svarta strumpor med körsbär. Så kan det gå.



Och så här ser hela jag ut:




Just nu spelas: The Jesus and Mary Chain: "Taste the Floor" från Psychocandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0