Undrar

Jag tittade just på besökssiffrorna. Eftersom jag varit på resande fot och knappt bloggat alls den senaste veckan trodde jag att de skulle ha rasat ner till en bra bit under hundra. Så var det emellertid inte - i själva verket låg en topp i torsdags; en dag när jag över  huvud taget inte bloggade utan diskuterade olika pedagogiska frågor hela eftermiddagen och sedan deltog i ett jäkla festande som jag verkligen hoppas att det inte finns alltför mycket bilddokumentation ifrån. Och att folk kommer ihåg ungefär lika mycket som jag. Dock, med anledning av hur det ibland går till i andra sammanhang, vill jag bara påpeka att festandet var helt och hållet egenfinansierat och inte något som vår arbetsgivare bidrog till.
Men igår var man lite skör.


Just nu spelas: The Wannadies: "Friends" från Bagsy me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0