Sjuk på ett annat sätt. Och Dior.

Eftersom jag tog mina methotrexate igår så mår jag illa, fryser och är jättetrött idag, så det blir inte mycket gjort idag. Därtill är jag gravt besviken på Diors sommarkollektion 2009. Det var inte fult på något sätt - en hel del var till och med snyggt - men det var definitivt "jaha" och jag förväntar mig så mycket mer av John Galliano. Jag kan bara hoppas att hans egen kollektion visar gammal god form. Bäst från gårdagens visningar tycker jag nog annars att Antonio Berardi var:

  
Bilder: www.style.com


Just nu spelas: The House of Love: "Real Animal"


Kommentarer
Postat av: Maritha

Jag trode att "Sjuk på ett annat sätt" syftade på tandpetaren till modell. det är ett sjukt ideal.

2008-09-30 @ 16:18:33
Postat av: Bim HD

Håller med Maritha... sjukt ideal...

Men, annars håller jag med dig - Dior var inte något som jag direkt skulle jubla över att äga, den klänningen alltså... men, den kvinnligt manliga dressen dess vackrare... Ja, drömma är gratis ;)

Må så grankott... ngn som alltid har mer månad kvar än pengar - redan... och idag får gubben koll på om han blir arbetslös eller ej... suck... tror inte jag vill veta!!!

2008-09-30 @ 18:19:02
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0