Så kan det gå

Morgonens tittande på Billy Idol-videos hade sina följder: Nu har jag beställt en samling, med både CD och DVD. När vi ändå var inne på Ginza så beställde jag också tre skivor med Iron Maiden som jag bara har på vinyl (Number of the beast, Piece of Mind och Powerslave) och eftersom vi beställer från Rickards konto (eftersom jag har glömt av mitt lösenord) tittade han också runt och beställde ett par skivor med New Order och Joy Division, som likaledes innan bara fanns på vinyl i hemmet.
Farligt det där med Ginza, det slutade på över 600 kronor.

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Hm, näthandel ÄR farligt!!! ;)

Nu fick du mig att känna - borde kolla in efter lite ny musik. Typ de där man bara har på vinyl... Nä, jag laddar sällan ner, eller aldrig. Men, handlar CD på rea som oftast - och dreglar över nyheterna tills de är i ok pris ;)

Må så grankott... ngn som kanske, kanske ska kika och blev inspirerad... vet vem jag ska hänvisa till om ngn undrar här hemma... Ja, men en bloggare, ehhh... undrar om han går på den? ;)

2008-09-02 @ 18:16:45
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0