Mer jobb

Nu har jag fått en och en halv dag på en kurs i textilhistoria på Textilhögskolan i Borås också. Jag gillar att undervisa, dräkthistoria är kul och jag kan ämnet och jag behöver förstås alltid mer jobb. Jag ska också tala om medeltida kläder på en ny tvärvetenskaplig kurs om materiell kultur som vi (=historiska institutionen) har ihop med en del andra institutioner. Kul, kul, även om det är slitsamt också.
I November kommer också den nya boken om Bockstensmannen, som jag skrivit ett kapitel i.

Kommentarer
Postat av: wrigley rose

ohh, då undervisar du förmodligen en vän till mig ;-)

2008-09-12 @ 13:08:40
URL: http://ungochfundersam.blogg.se/
Postat av: Evis

Kanske, det en 15-poängskurs tror jag.

2008-09-12 @ 13:09:52
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Maritha

Du får komma upp till stockholm och hålla föreläsning så att jag kan komma och höra.

2008-09-12 @ 19:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0