Det hjälper inte...

Det hjälper inte hur mycket det hypas i modemagasin och modebloggar, det hjälper inte att de envisas att visa dem även i visningarna för vårmodet 09 - jag kommer ändå inte att ha overall i shortsmodell på mig!

Bild: www.style.com BCBG MaxAzria

Inte nog med att det är fruktansvärt obekvämt på mig, eftersom jag har så lång överkropp att den lär skära in i grenen, det verkar också hemskt opraktiskt att behöva strippa helt när man ska gå på toa. Men vi kommer garanterat att se det överallt även nästa sommar; även om det är vanligare i modereportage än i verkliga livet.


Just nu spelas: The Smiths: "Rubber ring"


Kommentarer
Postat av: Maritha

Det ser ju ut som en blöja under en sån där "body" man/jag hade som bäbis.

2008-09-06 @ 16:51:23
Postat av: Lena

sá otroligt opraktiskt. sedan finns ju sádana med lánga ben ocksá, men det gör det ju inte enklare att gá pá toalett det heller.. nej, jag gár nog hellre i kjol eller jeans, tack.

2008-09-06 @ 19:09:37
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Håller med. Jag kommer inte skaffen en och de skär verkligen in (jag råkade prova en av misstag som jag trodde var en klänning). Man kanske ska matcha med påse på magen för att slippa toabesök...

2008-09-07 @ 21:02:45
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0