Igår. Och söta barn.

Igår var jag som sagt rätt trött efter fyra timmars sömn. Någon riktig baksmälla hade jag dock inte efter de första timmarna. Min syster var snäll och kom och hälsade på mig och dessutom hade Maja sällskap av en kompis i några timmar, vilket förstås gjorde henne mycket lättare att ha att göra med . I allt kan man nog säga att det var en lyckad dag - jag fick till och med klippt till och börjat på en ny kjol. Jag behver dock köpa fodertyg och en dragkedja för att kunna fortsätta. Som tur är finns båda i den lilla syateljén på Utlandagatan så jag slipper ge mig ner på stan. Själva tyget i kjolen är en duk jag köpte på Åhléns i fredags.
Här är ett foto på mig, Maja och den lilla kusinen Sara från igår. Maja har skjutit ut underkäken till ett magnifikt underbett, men annars är hon söt.




Just nu spelas: KSMB: "Sex Noll Två" från Rika Barn Leka Bäst


Kommentarer
Postat av: Anne

Vilken fin bild!Sådär gjorde min dotter med hakan när hon var liten,det var en period jag trodde hon hade fått underbett men det gick över,var väl en ovana hon hade,hihihi.Ha en bra dag.Kram

2008-10-06 @ 11:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0