Ett skotskrutigt resårskärp

Köpte jag på Gina Tricot idag. Det finns i blå toner också, men jag gillar saker som syns och rött syns ju mer. Fast jag tänkte inte ha det med t-shirt och leggings som på bilden - jag är lite sådär avslappat halvklädd i vårt varma hem nu och orkade inte ta på mig mer bara för att visa hur skärpet ser ut.



Jag köpte också ett par strumpbyxor och en ny flytande eyeliner - jag tog helt enkelt konsekvenserna av att den enda eyeliner jag verkligen gillat är den från Yves Rocher och begav mig till deras butik i Nordstan. Tjejen i kassan verkade överraskad men glad över min åsikt och gav mig en massa käcka prover på hudkräm och gojs.


Just nu spelas: The Jesus and Mary Chain: "Happy when it rains"


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Chipsen är ok, jag tycker inte dom här heller var tillräckligt sura, men det funkar vid extremcravings typ..

2008-10-23 @ 17:31:43
URL: http://malanie.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag diggar skärpet! Tycker om när man har saker i midjan som kontrasterar mot detr andra liksom. Ska se förresten, appropå Gina, om butiken kommit till Östersund än. Har inte varit där sen.. innan jag åkte till USA i våras. Oj..

2008-10-23 @ 18:49:32
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0