En av två

Klädslar idag alltså. Jag ska ju hålla föredrag ikväll och då blir det nog den rutiga klänningen från Primark. Men nu, när jag ska gå och gå igenom lite protokoll från gruppdiskussioner blir det jeans, converse och en gammal favoritblus från 1990. 1990 för mig alltså, den är köpt på UFF och är säkert från 1970-talet. Hittade den när vi gick igenom gamla kläder i Norra Björke. Jag antar att jag lade undan den när jag växte ur den, men nu passar den som synes igen. Jag minns att jag hade den tillsammans med svarta smala jeans på invigningen av Ung Vänsters fik "Kosmoskatten" och dansade mig genomblöt till Abel och Kaninerna.
   Jag mår fortfarande lite illa av mitt metothrexate (som jag tog i söndags) och känner mig dessutom tydlgit, och ovanligt, nedstämd. Jag gillar inte mediciner med så starka biverkningar.




Just nu spelas: The Dubliners. "The rocky road to Dublin" från Off to Dublin in the green


Kommentarer
Postat av: Anna

Fasen vad jobbigt! Om det är någon tröst alls är du jättesnygg och du har drömhår: blankt och lockigt!



Jag antar att äta ofta och lite och dricka coca cola inte funkar på den typen av illamående?

2008-10-28 @ 11:16:50
Postat av: Evis

Jo tyvärr. Alltså att äta ofta, men jag har inte lust att gå upp en massa i vikt pga det.

2008-10-28 @ 11:49:39
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Anne

Hejsan! Ja dom där medicinerna är jobbiga.Själv brukar jag tugga på vanlig husmansknäcke när jag mår illa och det funkar rätt bra för mig.Kram

2008-10-28 @ 13:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0