Rosor och leoparder

Idag ska jag hem till en väninna och umgås, handsy och titta på när resten av tjejerna stickar. Jag är lite trött, men om jag skulle låta sån't hindra mig skulle jag ju aldrig ha något roligt. Även om klädseln mest ska vara bekväm så försökte jag ändå matcha färgerna något så när och vad det gäller mönstren så går vägen så här: rosor på kjolen - ros på Hanoi Rocks-linnet - leopard passar till glamrock. Och så är det ju rosa alltihop.


Kofta: H&M Divided
Linne: Hanoi Rocks
Kjol: Hemmasydd
Kängor: Din Sko

Kommentarer
Postat av: joanna

det var fantastiskt fint matchat tycker jag.

särskilt ros-ros-grejen.

2008-11-11 @ 18:14:17
URL: http://vackrakladerochannat.blogspot.com/
Postat av: Anna (fortfarande blogglös)

Jag läser ibland bloggar från mobilen, och då får jag oftast inte med bilder. Alltså satt jag på bussen imorse och läste om din outfit. Gissa om jag var nyfiken på att se den! Och jag kan bara hålla med joanna ovan, det funkar hur bra som helst.

2008-11-12 @ 11:05:07
Postat av: Ellie

Oh la la ÄLSKAR koftan!!!

2008-11-12 @ 20:01:14
URL: http://citycatwalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0