Neon=80-tal

Det är något med neonfärger som gör att jag drivs till att köra 80-tal hela vägen, så att säga. Annars kan man tänka sig både 70-tal och tidigt 90-tal, men för mig blir det så lätt 80-tal. Och eftersom det inte är något fel med det så behöver jag väl inte göra något åt det heller. Dagens klädsel får väl ses som en kompromiss mellan de två val jag diskuterade i förra inlägget: inte så uppklätt, men inte helsunkigt heller (hade tänkt satsa på helsunkigt, men så kom ordet neonrosa som en uppenbarelse i min hjärna).


Örhängen: Kicks
Neonrosa jumper: Zara
Grå topp: Monki
Kjol: H&M
Kängor med klack: DinSko

 


Just nu spelas: The Jesus and Mary Chain: "Some Candy Talking"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0