En helt annan typ av klädsel

Idag körde jag defintivt inte på min vanliga look med kjol-topp-kofta. Istället blev det lång tröja och två par strumpbyxor ovanpå varandra. Normalt sett är jag en stark motståndare till kombinationen tröja och strumpbyxor enbart, men eftersom tröjan når nedanför halva låret får den väl mer beskrivas som en klänning i tröjform. Det är i vilket fall ingen risk att den ska åka upp och visa rumpan om jag böjer mig ner.
Jag och de stora flickorna har varit nere på stan och köpt ett par jeans till den ena och en yllekappa till den andra.

Tröja: LaRedoute
Mönstrade strumpbyxor: SockDreams
Kängor: Legaro

Kommentarer
Postat av: anna

Ser verkligen skönt ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0