Dagens klädsel och dagens utflykt

Det blev en variant på det vanliga rent klädmässigt. Presskonferensen gick bra; den var inte så välbesökt, men det var rätt bra kvalitet på det, såtillvida att man tog sig tid att intervjua flera av oss från bokprojektet. En del kommer i Studio ett på måndag - då kan ni få höra mig prata också, ni som inte redan gjort det (om ni träffat mig vet ni att det finns mycket av den varan). Boken var verkligen jättefin, med många bilder av bra kvalitet.
   Eftersom vägen upp tilll Varbergs fästning är belagd med riktig kullersten tog jag de högklackade snörskorna med lite bredare klack och grövre sula. Det gick bra, men att gå omkring i dem i sju timmar var faktiskt lite mycket; nu har jag ont under framfoten.
   Shoppade i Varberg gjorde jag också, två fina inköp, varav ett ett riktigt fynd - återkommer med det senare.



Ikväll har jag föreläsning, så nu ska jag vila ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Ojdå, fynda i Varberg har jag inte lyckats med. Om man inte räknar två halvflaskor rödvin med skruvkork. Dessutom hade de fina gravdekorationer men jag tyckte det var för jobbigt att bära med sig.

2008-11-20 @ 16:14:29
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Evis

Det var ett alldeles vanligt shoppingcenter med alldeles vanliga kedjor, men Wedins skulle lägga ner och hade total utförsäljning.

2008-11-20 @ 16:27:53
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: anna

härlig färg på koftan!

Postat av: mallis

Söt kofta!

2008-11-22 @ 18:22:25
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0