Riktigt söta och inte alls speciellt dyra klänningar

Då är det synd att New Look inte levererar utanför de brittiska öarna. Jag har dock skrivit upp mig på deras nyhetsbrev så att jag får reda på så fort de börjar göra det.



Den rutiga är dessutom i ekologisk bomull. Mest tycker jag nog dock om den korallfärgade för tio pund. Till och med så mycket att jag överväger att beställa den hem till raraste Teddy och be honom ta med den när han åker till Sverige i Oktober. Till skillnad mot de mer "hippa" brittiska märkena gör nämligen New Look sina kläder upp till storlek 46. Å andra sidan är det ju nu jag skulle vilja ha den.


Just nu spelas: The wedding present: "Dare"


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag ska hem i juli. Hör av dig om du vill jag ska köpa och ta med dem till Sverige.

2008-05-17 @ 22:07:44
Postat av: Evis

Fresterska!

Hur känns det att se sin lägenhet på dagens klädsel-bilderna?

2008-05-17 @ 22:20:39
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: monika

Med tanke på hur billig posten är i England kanske Teddy kan skicka dem?

2008-05-18 @ 09:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0