Gårdagens klädsel

Jag är inte bara sötast i världen (enligt min man alltså) utan kan också fixa kameror. Det var objektivet som åker ut som fått en smäll och kilat fast sig på snedden och därför inte kunde dra in sig igen; när det var fixat så fungerade kameran igen. För att fira detta ger jag er en bild av gårdagens, som jag sa, rätt oremarkabla klädsel. Men jag gillar verkligen skjortan som får betraktas som ett mycket lyckat köp.


Skjorta: Gina Tricot
Kjol: hemmasydd
Gråmelerade strumpbyxor: H&M

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Skjortan är snygg! Kan inte ha den själv pga att min fason inte stämmer med avskärningarna, annas skulle jag gärna velat äga den. Långa blå och vitrandiga skjortor har en särskild plats i mitt hjärta!

2008-05-18 @ 17:09:31
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Evis

Med tanke på hur lågt min byst sitter och hur stor densamma är kan jag lätt säga att det här är enda gången en avskärning som ska vara under bysten faktiskt också varit det på mig - på en normalt byggd människa sitter den förmodligen i midjan, eller i alla fall vid nedersta revbenen.

2008-05-18 @ 17:25:20
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Annaa M

Evis; ofta är ju ryggen ett minst lika stort problem som bysten för mig. Med rätt avskärning kan min kutrygg faktiskt bli lite borttrollad, med fel kan den se ut som en puckel. Här blev det fel.

2008-05-18 @ 17:40:21
Postat av: Evis

Tänkte inte på kutet - det här måste väl vara ungefär värsta modellen för det.

2008-05-18 @ 18:00:48
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: BM

Jag har en liknande från HM, men den har en "riktig" skjortkrage, vilket klär mig med breda axlar bättre. Måste ta stl 44!!! för att rymmas i (annars är jag väl en 30-40 på toppar som töjer). Jag älskar den, den är fin både till kjol och capribyxor.

2008-05-18 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0