En supersöt klänning

hittade jag på LaRedoute när jag höll på och undersökte det samlade utbudet av långklänningar hos diverse postorderfirmor. Just det blev till en rent akademisk övning då jag insåg att jag har 200 kronor över då räkningar och matkassa är betalt den här månaden. Jag tror dock att jag har ett tyg som kan bli en rätt häftig långklänning om jag hittar något bra mönster till livet.
Men det var ju inte det jag skulle skriva om, utan om den här jättefina klänningen från laRedoute/Manoush, nu på rea för 580 kr och 30 öre (sic!).


Bild: www.laredoute.se

Kommentarer
Postat av: anna

kikar in

Postat av: donnasandra

Köpte den där men skickade tillbaka den då den inte kändes hundra på mig. I rätt storlek är den däremot jättefin på, till mig fanns ingen bra storlek tyvärr.

2008-05-30 @ 10:07:57
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Evis

Sandra: Dumt, men ibland är det ju så där.

2008-05-30 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0