Det är nog så att jag och Karl Lagerfeld inte har samma smak

Jag har nu tittat igenom de andra resortkollektionerna som visats hittills. Oscar de La Renta kommer jag att komma tillbaka till - där fanns mycekt vackert att se medan Fendi och Chanel, båda designade av Lagerfeld lämnade mig helt kall. Eller, jo, det fanns snygga saker i Chanelkollektionen, bara inte tillräckligt många.
Let's face it: Jag kommer aldirg att ha råd med vare sig de la Renta eller Chanel, men om jag skulle kunna betala den sortens priser vill jag hellre ha det det till vänster än det till höger:


Bilder: www.style.com



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Inget svårt val direkt. Klänningen är finfin, fast färgen kan vara lite svårburen för blekisar =). Utstyseln till höger känns helt olockande.

2008-05-18 @ 15:43:10
URL: http://whyhis.blogg.se/
Postat av: Evis

Jo, jag kan ju inte ha den färgen, men jag älskar själva klänningen.

2008-05-18 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0