De här sandaletterna vill jag ha

Jag har inga bruna sandaler i år (mina gamla "dog" förra året). De här, från Ellos, skulle funka perfekt rent estetiskt, men förnuftets röst säger att det är bättre att satsa på ett par i riktigt skinn och med lägre klack. Å andra sidan kostar de bara 151,50 på rean.


Bild: www.ellos.se

Just nu har jag ingen som helst aning om hur min ekonomi kommer att se ut när vi sätter oss med räkningarna, men eftersom jag varit på konferens och behövt köpa nya kontaktlinser plus att det är en månad när studielån ska betalas tillbaka så är det inte så troligt att jag har några pengar alls. Dessutom såg jag idag ett hål i sulan på mina trogna remonteskor, så nu behöver jag köpa nya sommarskor för inlägg.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag kan tipsa om www.prisjakt.nu när du ska handla kontaktlinser nästa gång så får du det åtminstonde så billigt som möjligt :)

2008-06-09 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0