Dagens klädsel

Ni vet ju hur jag känner för chockrosa, så idag har jag kombinerat min småblommiga klänning från Gina Tricot med de högglansiga chockrosa strumpbyxorna från H&M, som jag verkligen använt alldeles för sällan. Eftersom klänningen egentligen är för rak för min kroppsform får den ett rosa lackbälte i midjan. Slutligen tillförs chockrosa örhängen från Glitter sandaler med kilklack och platå från Skopunkten.



Just nu ska jag bara till biblioteken (UB och stadsbiblioteket) så då behöver jag inte fundera över klädselns eventuella tålighet, som jag skrev om i förrförra posten.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Åh, nu har jag flera saker att kommentera:

1. Chockrosa är så snyggt, men jag har inte vågat använda mina strumpbyxor ännu så tack för inspirationen!

2. Har försökt få tag på just de skorna, de är så snygga men tyvärr fanns inte 36 någonstans och 37 blir lite för stort.

3. Himla fin kombination i allmänhet

2008-05-21 @ 11:07:41
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Evis

Tack!

Kul när man kan inspirera. Jag tror att Ellos har något liknande i skoväg förresten.

2008-05-21 @ 13:24:32
Postat av: Annaa M

Fint! Plötsligt tycker jag det är synd att jag nästan bara har leggings. Även på strumpbyxor brukar fötterna ryka efter ett tag.

2008-05-21 @ 17:33:51
URL: http://annaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0