Byxmotstånd

Med magen full av potatis och fiskbullar infinner sig ett visst byxmotstånd. Någonstans i mitt huvud finns en föreställning om att byxor är obekväma och sitter åt och det verkar inte som att något riktigt kan rubba det; inte ens verkligheten där mina stretchjeans från H&M är riktigt sköna.
Jag ska på fotboll alldeles strax och då bör lite varmare kläder tas på; eftersom det varar ända till nio och det faktiskt bara är den sjunde maj, även om det varit tjugo grader i skuggan idag. Men det inre motståndet säger nej, så vi får se vad som vinner: förnuft eller byxmotstånd.


Just nu spelas: The Specials: "International Jet Set"


Kommentarer
Postat av: kvasten

måste faktiskt hålla tummarna för er idag. kalmar blir farliga.. i år igen!

2008-05-07 @ 20:28:52
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Evis

Tack Ullrika. Det var en ljuvlig, varm sommarkväll som slutade på bästa sätt: 3-2 till Änglarna. Efter att vi legat under med 2-0 i paus.

2008-05-07 @ 21:31:01
Postat av: Kajsa

Blev det byxor?! Långbyxor skyddar rätt bra mot mygg, det är alltid bra att tänka på.

2008-05-07 @ 21:46:06
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Evis

Det blev långbyxor. Nu är det ju lite tidigt för mygg och så här nära kusten där det alltid blåser och mitt inne i stan stöter man knappt på några mygg.

2008-05-07 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0