Vårljus och champagneberusning

Det starka vårljuset gör att alla bilder ser jättekonstiga ut nu. Det är bättre när min man tar kort, för då kan vi stå på ställen där det inte lyser in så mycket, men alla bra hyllor att ställa kameran i är placerade så att det finns en massa ljus som ställer till det.
Den lätta champagneberusningen efter skålandet i samband med att avhandlingen godkändes gör väl inte mitt tålamod med bildbehandlingen större. Champagne är lite läskigt - man behöver bara dricka jättelite för att bli riktigt berusad.
Men, om vi lägger undanflykterna åt sidan så har vi här dagens klädsel:

image792
Örhängen: Kicks
Kofta: Zara
Klänning: Catalog/Ellos
Leggings: Lindex
Skor: Converse



Just nu spelas: The Jesus and Mary Chain: "On the wall" från  Darklands


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jättefin blev den ju klänningen! Det kliade i fingrarna att riva upp påsen innan jag gick igår. Tack för gästfriheten och trevligt sällskap för resten.

Usch ja, jag minns allt ett annat trevligt disputationsskålande jag!

2008-03-28 @ 15:54:13
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Evis

Tack själv för trevligt sällskap; som du säger är du en utmärkt gäst.

2008-03-28 @ 16:33:44
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0