Satans förkylning

Jag är minst lika förkyld dag. Det är inget roligt att vara på konferens när man är så sjuk att man egentligen borde ligga i sängen. Min presentation är imorgon rätt tidigt; hoppas verkligen att jag mår bättre då. Jag har i alla fall varit ute och handlat och köpt schampo och hårborste för båda glömde jag i Göteborg. Egentligen skulle jag behöva tvätta håret nu, men jag sak vara på museet och äta middag om en timme och det kommer absolut inte att ha hunnit torka innan dess.
Hmm... såg just en hårtork. Eftersm jag inte använt en sådan på ganska exakt två decennier hade jag glömt att man kunde göra så. Så nu kastar jag mig in i duschen, jag måste visserligen göra om sminket då, men det är det värt.


Just nu spelas: Teenage Fanclub: "Slow Fade" från Man-Made



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0