Så har man varit på konståkningsuppvisning

och det var trevligt. Inte lika kul som tävlingarna förstås, men kul. Eftersom jag inte skulle gå på lyxrestaurang efteråt idag hade jag mina rutiga converse istället för skor med klack, men annars tycker jag att jag var i alla fall tillräckligt snajsig. Skorna är inte med på bild, för de är lite blöta eftersom det snöade när vi gick hem.

image778
Klänning: H&M, jag har klippt av knytskärpet
Ullstrumpbyxor: Lindex

Nu ska vännen Sara göra sin berömda potatis och purjolökssoppa och snart kommer vännen Björn över så ska jag hjälpa honom att passa in en toile; alltså ett slags tygmönster eller provversion av ett plagg, som han ska sy.


Just nu spelas: The Jam: "Disguises"


Kommentarer
Postat av: ullisar

men du, hur var middagen? gärna detaljerat tack så jag kan drömma mig dit och låtsas mumsa det du åt och slurpa det du drack... :)

2008-03-24 @ 02:03:03
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0