Dagens

Jag tror ärligt talat inte att jag ska gå ut över huvudtaget i dag. Jag och Maja har varit i affären som ligger på spottavstånd och köpt mandlar, det får räcka. Egentligen borde man väl gå ut, eftersom det är fint väder, men jag är trött och har ont efter gårdagens konsert. Istället ska jag och Maja sortera tvätt och baka bondkakor och när Rickard slutat jobba ska jag sätta mig och förbereda ett föredrag jag ska hålla på en konferens på torsdag.
Ikväll blir det väl sömnad och Andra Chansen i Melodifestivalen.

image733
Klänning: Ellos
Bälte: Gina Tricot
Strumpor: Pink knees, SockDreams

idén till att använda ett skärp till klänningen, som ju är svskuren under bysten fick jag från en kändisbild på style.com "Look of the day". Det var någon för mig okänd kändis som gjort så med en blå klänning i ungefär samma modell och jag tyckte det var snyggt.


Just nu spelas: Mando Diao: "Welcome home Luc Robitaille" från Ode to Ochrasy



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin du är och vilken underbar färg på klänningen!

2008-03-08 @ 13:48:17
Postat av: Evis

Tack!

2008-03-08 @ 13:56:11
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0