Isaac Mizhari

Förutom att skriva på en artikel har jag ägnat mig åt att titta igenom hemskt många resortkollektioner idag. Det står klart att efter de inledande färgexplosionerna är det många som satsat på klassiker som vitt, grått och beige i mer eller mindre genomskinliga tyger, samt de vanliga marina influenserna och svart förstås. Men mycket var inte så tokigt ändå, och så fanns det faktiskt även i den "nya kullen" de som satsade på färg. Som Isaac Mizhari:

Bilder: www.style.com

Jag bara älskar den marinblå kjolen med jumpern i två nyanser  av orange, men klänningarna är också fantastiska på var sina sätt.


Just nu spelas: The Jam: "We've Only Started"


Kommentarer
Postat av: Jelena

Gillar alla utom den tredje. Jättekul att han vågar använda färg i sådana mängder!

2008-06-08 @ 15:03:02
URL: http://styleiseternal.blogg.se/
Postat av: Evis

Kul att du inte gillar den jag gillar bäst.

2008-06-08 @ 20:05:10
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0