Dagens surpuppa

Så här sur ser jag ut så fort jag inte ler, eftersom mina mungipor går neråt. Det är ärftligt också, båda mina stora har ärvt det av mig.


Å andra sidan förstår jag inte varför kvinnor måste le avväpnande jämt; jag vet med mig att jag själv gör det alldeles för ofta. Skulle Tank Girl gå omkring och le jämt, utan anledning? Tror inte det nä.

Kläderna?
Örhängen: Glitter
T-shirt med X-ray spex: Fifth Column Classics
Jeans: www.makeyourownjeans.com
Skor: Converse


Just nu spelas: New Order: "Run Wild" från Get Ready

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Där har vi ju en tydlig skillnad mellan oss; hade jag på mig den där tröjan, i samma storlek, så skulle den inte ens på fotot sitta på plats utan redan ha glidigt upp en bit över fläskvalken ovanför byxlinningen!



Jag har inte bestämt mig för dagens outfit ännu. Men det blir nog samma som igår. Pojken bryr sig inte om att jag har samma byxor varje dag och byter överdelar när de blir smutsiga.

2008-06-23 @ 10:51:02
Postat av: Evis

Möjligen, fast tänk på att jag har en väldigt lång överkropp, så på dig skulle den nå längre ner.

2008-06-23 @ 10:59:41
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Annaa M

Evis; nix, jag har också lång överkropp och dessutom tänjs den ut av fläsket. Har planer på att vara barnslig och ha bandtröja på söndagens konsert, får testa innan om jag kan röra mig i den.

2008-06-23 @ 11:05:20
Postat av: Evis

Vad ska du gå på?

2008-06-23 @ 11:09:03
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Annaa M

Magnetic Fields.

2008-06-23 @ 12:08:28
Postat av: ullrika

Trodde jag var ensam om det där, att se "arg" ut när jag inte ler. Det har inget med åldern att göra heller för jag var likadan för tio-femton år sen.



Sen är det väl så att ett avväpnande leende underlättar det mesta. Det är väl det vi kvinnor som jämt ler är medvetna om. :)

2008-06-23 @ 23:08:34
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Evis

Jag såg sur ut redan som tvååring om jag inte log.

2008-06-24 @ 09:13:00
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: ullrika

Haha! Som min mamma! Särskilt ett foto finns med en helt förtjusande liten lintott - som ser aparg ut. Fast det var hon inte hävdas det.

2008-06-24 @ 15:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0