Bara till storlek 42

Den söta marina solklänningen från Halens som jag skrev om härom dagen har nu kommit in i alla sina storlekar; och den största är 42. Då behöver jag i alla fall inte fundera på om jag ska våga beställa den. Mitt mål är förvisso att gå ner något i vikt och det behövs nog bara typ två kilo för att jag ska klara 81 cm midja , men jag har inte haft ett bystmått under 100 cm på över tjugo år.
På ett sätt är det lite skönt, för då behöver man inte bli besviken när något inte passar så bra på en som det borde för att det ska se bra ut; just den typen av klänningar bör ju ha rätt bra passform.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Men det stod i omdömet om den att den är gigantisk i storlekarna. Fast uppenbarligen är hon som skrev det en 34:a som behövt en 32:a så det kanske inte säger så mycket om hur den är i större storlekar.

2008-06-03 @ 02:42:32
Postat av: Evis

Det var ju det. Det är ofta de där 32orna, eller möjligen 34orna som klagar och de har ju faktist inga bröst så deras omdömen går inte riktigt att använda sig av när man kommer till större storelkar.

2008-06-03 @ 08:00:27
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0